2011年3月4日星期五

开心

今天好心情回来咯
在学校
不小心刺到宜汶的手
不过说真的
是她自己打过来的
不关我事XD


也不知道做什么
突然变开心
有人结婚?
没有
有人分钱?
也没有
这个叫开心得莫名其妙




最近很喜欢听这一首歌
START AGAIN
他的MV就很好看
我跟喜欢他的歌词
在我认为是超好听的XD



So don't go telling me it's too late to start 
You're still holding a broken heart 
But if you let me in (let me in) 
Baby, you can start again (start again) 

And don't go telling me there's no second chance 
You'll understand when you take my hand 
Baby let me in (let me in) 
I promise we will start again (start again)


对了
菁,我希望你能开心起来
这是我唯一能安慰你的话

没有评论:

发表评论